Wednesday, July 30, 2008

Last weekend have a gathering with my pkn buddy~When i received the msg and notes that i have been chosen in national service..i cried!When the last day i leave the national service camp,i cried too!!hehe..ambiguous hor..I thought i should happy bcoz nonit awaked at 5.30am,nonit eat malay's food,no fast food and seafood inside,no heater for me to bath,no entertainment(watch movie,sing k,bowling,yam cha) and etc..After group a gang in natioanl service,v alwaz ''stick together team''~We are the most big chinese gang in the NS..Sometimes hope can back to the jempol campsite..It is a good experience for me since i like the outdoor games..Without any partner,i go alone but the day i leave,the whole gang cried n cried n cried..myb v noe some of us may not meet each other in the future bcoz v r all from the different state..No matter boys or girls..u can saw the teard on their face..My badge quite alot people is not going to further their studies after form 5..So some of us has lost contact due to my frequency losting phone book contact details..Because my fren lost his hp inside the campsite..de pics v took all gone..aikzzz..Inside the camp have definitely no burden..v really enjoy our so called ''training camp''..=)

Green Box Night
oh ya,let see the nex pic..pay attention to the tidbit oh~


see where is it now?i have no comment..really~hahahaha!

Step on betsy's ass..blekzz..


He have a BIG HEAD~


Betsy's mini concert~nah,sui poh..i din upload de most funny 1 ar..this 1 is juz sap sap shui..wont memalukan you de!!haha..

2 comments:

Anonymous said...

周小姐,你好。我是你友人(姓许)的代表律师,以下谈话是许小姐要我转达给你的金玉良言,麻烦你在阅读时用十二高分贝的音量大声的念出来,不然我的当事人有权追究权利。

“你好大的胆子。安迪的头大已是众所皆知,post不post上去,人家也知道的啦。
可是唱歌的影片你竟敢....竟敢..............(我的当事人在用氧气筒呼吸,说不出话了。怒我提醒周小姐,我的当事人本来是个健康良好的优良优质人,现在,她得了气喘病。)我的当事人呼吸恢复正常,继续发言:“咳...咳....还给我在沾沾自喜的什么"湿湿水.....",湿你的金鱼眼....转戴了隐形眼镜就意味自己真的会隐形可以胡言乱语啊!你这大眼妹,看过kill bill的'啄眼术'么?你回来我就会让你领会领会
'啄眼术’!我不说了。我的气喘病又发作了...律师...律师...送我去医院。”

以下就是我当事人在因气喘病严重发作,住院疗养中,无法在再发表任何的言语。我代表我的律师现在向周小姐索取我当事人的损失。

1.一封出国大红包(里面麻烦是签了名的支票,至于数额,我的当事人会自行填,不用谢了.)

2.准备一样可以让我的当事人想起周小姐的一样东西。让我的当事人,人在国外时,望着异乡的月亮能看到这样物体能想起周小姐可恨闪烁的大眼睛。

4.哈利波特最后一集,台湾翻译版本!!!(我的当事人当下是呐喊出来这个条件)

暂时,是这些样简单的条件,还有再补充的,等我的当事人想到在会联络周小姐。谢了。

pEkkYpchIe said...

哈哈!你人格分裂哦?你应该问你姐可以控告我什么嘛~呵呵。。要送一份可以令你一看见它就记得我的礼物其实不难,要不要你把我‘打包’进你的行李顺便把我带去台湾?或者你把你的GAI LIT丢掉,我买个新的给你~然后从今天起我就把我的口水尽量的留在那新的GAI LIT,酱下个月我就可以把它送给你咯~真的是好主意叻!哈哈~怎么办?一定会想死你了,你好过分,竟然丢下我一人在这边~不要跟你好了!吖,你要礼物嘛,要不要我特写一张我美丽眼睛的相片给你?你就把它放在你钱包里咯。。酱你看见那张相片就会想到风雨交加的那一晚了~