Thursday, June 19, 2008

不公平!

i am back!!hehe..gone for few days liao..The result of application to IPTA has been released..This year the rate for chinese student to enter IPTA had dropped 9%..Duno why the government so unfair to chinese ppl..2.6cgpa cant enter any IPTA~sweat!!You dun tel me those malay cgpa all got above 3.0!!!!Hmm, izzit they expecting all chinese family hv sufficient cost to enter IPTS?Keep blame chinese like to go oversea to further their studies..They dunno the reason behind of it!!

我爸一直很希望我可以完成他的大学梦想~我这位长女也完成了他的心愿,所以他比较疼我一下的咯!呵呵~没有啦~他也很疼我的弟妹俩啦,只是在三兄妹中跟我比较沟通到。哈哈!我从来没有打算申请进政府大学,对它没什么好感,因为听了太多的****~不可以在这边讲,怕会被抓去吃咖哩饭。我们华人不进政府大学也可以有很好的成就,不需要政府的可怜!

No comments: